dijous, 16 de maig del 2013


I aquí la meva darrera entrada abans de fer el darrer lliurament del portafoli.

La veritat és que encara que hagi estat un curs intens i que hagi duit molta feina, ha pagat molt la pena. Conèixer els companys i els tutors, compartir experiències i intercanviar punts de vista, ampliar coneixements, i un llarg etcètera, ha estat molt interessant i profitós. Estic molt contenta d'haver realitzat el curs (encara que en moltes ocasions vaig pensar en abandonar), perquè m'ha ajudat molt en el meu dia a dia com a directora i he pogut compartir tot el meu aprenentatge amb els meus companys d'equip directiu, cosa que ells han agraït molt (he de reconèixer que ells també m'han ajudat molt a mi en determinades activitats del curs).

Avui he tornat a llegir la presentació que vaig fer al portafoli i puc contestar a una pregunta que em feia cap allà a l'octubre. Ara ja no dubto si el curs que ve continuaré de directora o no, ja està decidit, projecte presentat (amb el mateixos membres de l'equip) i aprovat. Vaig tenir molts dubtes, perquè trobo que és una feina moltes de vegades dura i molt poc agraïda, i amb els temps que corren i així com estan les coses els claustres no són el que eren abans, han perdut la il·lusió i tenen molt poques ganes de col·laborar. Però quan t'estimes el centre, hi tens bons companys i amics, i estàs content dels alumnes, quan surt la convocatòria de candidats a director, gairebé no dubtes ni un segon en emplenar els papers. Així que ara sí que començarà l'etapa de directora nomenada així com toca i que compta amb tots els requisits!

Gràcies per la vostra paciència i la vostra ajuda.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada